středa 4. září 2013

Kruhový svetr či vesta ?

Dobré odpoledne,
pokud někdo čtete moje příspěvky, chtěla bych se na vás obrátit s dotazem...
Objednala jsem si LADU a teď vymýšlím co s ní provést. Zaujal mne např. tento a nebo i tento, ale na ten by LADA byla docela silná... 
Plést jsem se učila sama, pletu asi rok. Za tu dobu jsem zvládla uplést hada a skoro dva svetry - ten druhý teprve dokončuji. 
A ještě důležitý poznatek, plete se mi líp na kruhových jehlicích než na klasických rovných...
Teď k mým dotazům - zkoušeli jste plést podobný kruhový svetr? jak se vám pletlo ty nekonečné řady např. o 500 očkách? 
A na tento hezký červený svetr jsem právě narazila...jak vám se líbí?
www.pleteni.cz

3 komentáře:

korálky dnů řekl(a)...

Ahoj Majko, náhodou jsem objevila tvůj blog a procházím příspěvky. Pletení na kruhové jehlici je stejné jako na normální. Začíná se na čtyřech pátou se oplétá - plete se stále dokola pouze po lícové straně - když je dostatečný počet ok, přeplete se na kruhovou jehlici. Takhle se začínají třeba pletené dečky. Na kruhové jehlici jsem pletla sukně, oplétám výstřih, někdy i lemová svetru. Občas pletu svetr vcelku - tj. přední i zadní díly společně. Kruhovou jehlici používám i v případě, že pletu oba rukávy nebo přední díly najednou - pak mám zaručeno, že přidávám stejně. Kruhový svetr jsem nepletla, ale mám uháčkovanou kruhovou vestu - pokud máš zájem, najdeš foto na mém blogu. Tak ať pletení zvládneš - musíš mít dobrý popis a hlavně si zkontrolovat velikost - bude se to obtížně měřit a kontrolovat. ahoj Zuzana

majka řekl(a)...

Plést na kulatých jehlicích jsem zvládla, jan si nedovedu představit plést řadu o 500 očkách :)
na tvůj blog se kouknu...

Ajka řekl(a)...

Směle do toho, budu držet palce:-)
Ajka