neděle 27. října 2013

Troška háčkování

Troška háčkování

Konečně jsem dokončila svého prvního háčkovaného medvídka. Bez návodu jsem si netroufala a tak jsem využila tento z mimibazaru . Protože jsem ale měla trošku silnější vlnu, tak můj medvídek je velký celých 30 cm.
 Omlouvám se za nekvalitní fotky, ale fotila jsem pouze na mobilu...

Povedlo se mi i přišití pohyblivých končetin přes knoflíky.

Moc se mi také líbí zvířátka z afrických květů, ale ty snad příště...
Také jsem si uháčkovala bezprstové rukavice podle fizule - návod jsem používala jen jako orientační - z mé vlny vypadali líp s dlouhými sloupky a udělala jsem si je na míru - průběžně jsem oměřovala se svoji rukou.

Aktuálně pletu dalšího hada jako vánoční dárek a taky jsem stihla vyrobit  vánoční stromeček.

Návod jsem opět našla na mimibazaru. Na ozdobení byly využity zbytky rozstříhaného vánočního řetězu.


3 komentáře:

korálky dnů řekl(a)...

Hezký medvídek a stromeček vypadá zajímavě.:-) Pokud bys vložila na blog rubriku pravidelných čtenářů, ráda se přihlásím a budu sledovat nové příspěvky na tvém blogu. Hezký víkend. Zuzana

majka řekl(a)...

A mohla bych poprosit o radu, jak přidat pravidelné čtenáře? zkoušela jsem to, ale asi nevím přesně jak na to :)

Ajka řekl(a)...

Suprácký medvídek! A stromeček je skvělý:-)
Ajka