pátek 29. listopadu 2013

zima může přijít....

tak konečně po týdnu jsem se dostala k focení....
už v neděli večer (těsně před začátkem sněžení) jsem dokončila čepici sladěnou s nákrčníkem.
Dlouho jsem vybírala z jaké vlny plést, aby mi to ladilo s bundou i kabátem až jsem nakonec objevila v sekáču páratelný svetr za 29 kč - no nekupte to :)


 O vzorku jsem měla jasnou už když jsem sháněla vlnu...chtěla jsem plést podle tohoto návodu.
 Jen jsem musela trošku upravit - vlnu jsem měla o kapánek tenší a taky jsem použila o číslo slabší    jehlice....
A už se v té sněhové vánici minulého týdne osvědčili :) Čepice by chtěla asi trošku upravit, ale hlavně, že je v ní teplo.

4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Hmm.... k vám opravdu může přijít, u nás ať radši počká:-)))

Marie Hartlová řekl(a)...

tak zima si to rozmyslela... asi proto, že ještě nemám rukavice :)

COSMO řekl(a)...

Tak to určitě zahřeje. Na párání svetru bych si asi netroufla, moc práce:). Tak pevnou vůli na rukavice!
Karolina

Marie Hartlová řekl(a)...

hřeje hezky :)
a párání je pro mne zábava a odreagování.... obzvlášt na přednáškách :)