pondělí 30. prosince 2013

Výzvy

Tak  pročítám různé vaše výzvy a předsevzetí do nového roku... 
Některé jsou velmi zajímavé, jiné jdou přesně proti mým představám :) Např. velmi se mi líbí knižní výzva, jen čtením už takhle trávím docela dost času a nechtěla bych ho přidat, spíše omezit :)
A z těch pro mne užitečných ?  Rozhodně nedodělky a strašáci ve skříni - jenže  některé věci bych nedodělala ani za rok.... no takový vyšívaný ubrus po kouskách svým tempem dodělám za 10 let...
A co zajímavého a užitečného bych tedy mohla do toho nového roku vymyslet ? Pokusím se každý měsíc přeložit alespoň jeden cizojazyčný volně dostupný návod - povětšinou anglický, ale třeba dojde i na ruštinu :)
Pár věcí, které bych chtěla vytvořit a mají jen cizojazyčný návod už mám vymyšleno, ale pokud by jste po nějakém zajímavém návodu toužili, dejte vědět....
A aby to nebyl jen "suchý text" a překlad s možnými chybami, tak se budu snažit i danou věc vytvořit....
A na co se tedy můžete těšit v lednu? Na panenku...víc se nechte překvapit...

Do nového roku vám přeji hodně zdraví, štěstí, optimizmu a spoustu času na tvoření :)

3 komentáře:

COSMO řekl(a)...

Tak jestli můžu poprosit o návod tak tento http://www.redheart.com/free-patterns/sidewalk-shawl.
Už jsem se s ním dvakrát prala a nějak mi to nejde. Kdyby šel graficky, to by bylo úplně geniální!
Nejvíc mě irituje, kolik lidí to na ravelry už zvládlo...


PS: opisování slovíček je rozhodně lepší, na čísla jsem pako, ekonom:)

majka řekl(a)...

vyzkouším, vypadá super :)
ale hned tak to nebude - musím na něj vybrat nějakou hezkou vlnu....

COSMO řekl(a)...

:D
hezká vlna je základ. Už jsem po nějaké koukala:D. Člověk to nesmí podcenit....