úterý 14. ledna 2014

ach jo

čekám na výsledek poslední zkoušky (už aby to bylo hotovo).
plány na rychlý úklid se zvrtly - vše vystěhovat a bude se malovat a upravovat podlaha-takže bydlím v prázdné místnosti....

u slibované panenky mi chybí ještě ruka - už týden a já se k tomu nemůžu dokopat....
taky jsem se zapomněla pochlubit jedním dárkem od Ježíška .... a když už jsem stěhovala a skládala, tak jsem zjistila, že mám celé čtyři krabice od banánů vlny...



no už jsem musela začít - proto červený balík není kompletní :)  



toto je další můj začatý výtvor - chtěla jsem zkusit hráškový vzor na vestu, tak mám půlku zadního dílu

a toto je ještě jeden had vyráběný na vánoce - měla jsem dva, ale nestíhala jsem fotit....

o víkendu jsem si udělala radost v bauhausu měli molitanovou drť a ještě jsem si koupila hřebíčky na pletací prkénko (podklad už mám od bráchy, teď jen naťukat hřebíčky....)
tak snad bude víc času na tvoření, psaní a focení.... dostala se mi do rukou hezká knížka http://www.kosmas.cz/knihy/140522/tasky-a-tasticky/ takže bych si ráda na léto něco ušila.....

6 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Jů, ten hádek je supr:-))

majka řekl(a)...

děkuji :)

COSMO řekl(a)...

Tak to je slušná zásoba. Moc se mi líbí ta příze na vestu. Co to je? Vypadá hezky měkká.
Přeji trpělivost, hráškový vzor mám ráda.
Kája

majka řekl(a)...

no měkká ta příze je, jen nevím co to je - staré domácí zásoby (páraná)a u hráškového vzoru stíhám i číst :) takže pokořuji dva skluzy zároveň....

COSMO řekl(a)...

Pozor na to, když už si připadám jako největší borka, že na to nemusím koukat a čtu zrovna něco moc zajímavého, tak je tam vždycky chyba. A to párání je hrůza.

majka řekl(a)...

no tak přesně to se mi povedlo včera....ted jen vypárat ty 3 řady... radši jsem se pustila zas do něčeho jinýho....