neděle 26. ledna 2014

Co je špatně?

Dneska jsem celý den pletla a pak pro změnu párala...
Měla jsem v podstatě premiéru s návodem Drops - bylo to poprvé, co jsem měla vlnu se skoro stejným složením a návinem. Zkušební vzorek na doporučených jehlicích vyšel a tak jsem (přesně, což u mne není obvyklé) podle návodu pletla....
a protože jsem netrpělivá chtěla jsem si pončo vyzkoušet už po upletených 10cm.... tak jsem očka rozházela na asi tři jehlice a zkoušela.... no já se do toho proužku, který měl být kolem ramen omotala dvakrát....ach jo, takže párat.... a ted nevím, jestli se místo velikosti L  pouštět do S nebo si raději vybrat něco jiného....(nápadů v záloze je dost....)

3 komentáře:

COSMO řekl(a)...

:D:D:D
to bylo určitě podvědomě myšleno na nějakého člena rodiny, to dá rozum....
Změř to, zmenši a profi originál je na světě.

majka řekl(a)...

no všem členům rodiny by to bylo velký (horní obvod 2 metry je fakt moc...)- jedině snad jako deka pro psa...(ale to zas je škoda vlny....)
tak jsem to radši vypárala a vymýšlím něco jiného....

COSMO řekl(a)...

Alespoň natrénuješ nové techniky a rozhodně se pocvičíš ve čtení návodu:)
Já na čtení nemám nervy, když to má obrázek, tak pletu podle toho.
Ale teď se mi stalo, že tam někde v té kupě textu psali, že než začneš s okrajem, tak musíš zopakovat vzor jen asi do poloviny..., tak jsem párala:).