neděle 19. ledna 2014

konečně....

... mám prázdniny - ta zkouška, které jsem se nemohla dočkat je hotová...
... je vymalováno světle meruňkovou a skoro uklizeno - chybí mi hlavně mí kostlivci ve skříni a jinak pár drobností....
... mám dokončenou panenku - jen pár kosmetických úprav, vyfotit a můžu se pochlubit...

... jsem vyzkoušela recept na Trdelníkový chléb od  Ivetule
 Dovolím si ho překopírovat, protože u nás určitě nebyl k snědku naposledy :) 
Těsto
Kvásek:
1/3  hrnku vody
20g droždí
1 lžička cukru
3 hrnky hladké mouky
¼ hrnku mléka
4 lžíce másla - rozpustit
¼ hrnku cukru
špetka soli
2 vejce
1 hodinu nechat kynout

Na posyp:
2 lžíce másla - rozpustit
1 hrnek cukru
2lžičky skořice

Nasypat na vyválené těsto, to rozkrájet na čtverečky, ty poskládat do komínků a komínky vložit do pekáče. Nechat ještě 15 minut kynout. Péct cca 35 minut na 180°C.


Žádné komentáře: