úterý 21. ledna 2014

Oběd

jsem dneska vařila králíka a takhle to dopadlo....



postupovala jsem podle návodu, který jsem objevila v pc - staženo odněkud z facebooku, tak vkládám...

5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Museli jste si pochutnat:-))

COSMO řekl(a)...

Tak ještě jednoho, ať není chudák sám.

technická
Tak jsem na to koukala a máš tam moji čtenáři ale není tam nabídka přidat se. Zkus tam přidat gadget (je to v menu v rozvržení).
A kdyby šlo, prosím, vypnout to opisování textu při přidávání komentářů (alespoň pro mě:), bylo by to super.

jinak přeji krásné ráno:)

majka řekl(a)...

kolega bude - ale z jiné vlny.... tato už došla...
ad technická
gadget je použitelný jen pro uživatele s G+ (to by ti stejně nepomohlo ne? )

a ty antispamy jsem snad úspěšně odstranila....

COSMO řekl(a)...

Do Velikonoc spousta času, aby se to doma neproměnilo v malou farmu:)

Gadget můžeš mít jaký chceš- archiv příspěvků, štítky, pravidelné čtenáře.

Antispamy super

majka řekl(a)...

no pokud se mi bude chtít tak malá farma není problém - zajíc je hotový (komplet) do hodiny.... a když se k tomu připočtou ti živí, tak bude velká králičí farma....
myslela jsem gadget pravidelných čtenářů - mají to omezeno...ale zkusím na to znovu mrknout....