středa 29. ledna 2014

velké šití

konečně se mi chtělo vytáhnout šicí stroj...
ne že by panenka tak nutně potřebovala oblečení, ale v Tině jsem objevila zajímavě vypadající stojánek na knížku....
napřed jsem zkoušela jako recyklaci starého bráchova trička - z mého bych čtverec 70x70 neustřihla.... 

no zjistila jsem proč je vyřazené.... jsou na něm malé dírky, které vynikly až po vycpání....
podle návodu mi nebylo jasné, jestli knoflík patří přišít jen na horní stranu nebo prošít skrz pět vrstev látky - ale povedlo se a drží....
při všem tom focení mne napadlo, že jsem ještě neukazovala svůj jehelníček...
vím, že nemá oči (a dlouho neměla ani uši), ale nemám ráda takové drobné dodělávky....tak snad někdy

a zpátky ke stojánku - našla jsem si jinou látku  - tentokrát bez dírek a nepružnou....
modelem je knížka od N.Roberts Zkouška důvěry - protože je knížka nová, trošku se ze začátku zavírala...
a protože jsem nevěděla, jestli to zavírání je jen knížkou (a nebo špatně celý stojánek) vytáhla jsem jednu tenkou starší knížku z knihovny S. Brown Adamův pád - ta už s držela v pořádku - od první strany se listy zpět nepřetáčely....
a kromě stojánku jsem si ještě zkrátila rukávy na jednom tričku a ušila něco na háčkovanou panenku (návodu už mám půlku, tak se dočkáte, ale radši pletu než abych ťukala do kláves....)

3 komentáře:

COSMO řekl(a)...

Pěkný, i ta látka. Hlavně ať se využije:)

Ajka řekl(a)...

Jé, myší jehelníček, takový jsem ještě neviděla :-))

majka řekl(a)...

využije - aktuálně pletu jen hladce tak u toho můžu v klidu číst....

a on to jehelníček být neměl - stal se jím náhodou, protože byl při ruce, když jsem potřebovala odkládat špendlíky :)