středa 19. února 2014

Hotovo

Zapojila jsem se do únorové výzvy od COSMO.
Vyhrabala jsem vlnu z domácích zásob, jehlice číslo 4 a hurá na to :)
Kájo, moc děkuji za nápad a návod - sama bych se do toho asi nepustila, nebo bych jej po chvíli vyhodila z oka - každopádně by nebyl tak rychle hotov :)
a protože bych to nebyla já, kdybych pletla přesně podle návodu, tak mám originál (ne tedy úplně úmyslně)
nejdříve jsem nerozpoznala trojúhelníčky (což na vzoru asi ničemu nevadí)
následně v dlouhé řádě jsem vynechala jedno oko, takže se mi mění sklon dírkových ok - já šikovná se trefila přesně do půlky, takže to ještě vypadá hezky :)
tvarováno třemi oky
akorát ke konci začala docházet příze a ty dlouhé řady byly nekonečné... takže jsem začala tvarovat pěti oky  - změny je docela viditelná, ale na krku si to nikdo prohlížet nebude :)



PS: omlouvám se za kvalitu fotek - foceno při umělém osvětlení a ještě jsem po ránu lenošná otáčet fotky :)
PPS: Nemám zapošité konce, vytvarováno - hold ten hokej byl včera krátký 

13 komentářů:

COSMO řekl(a)...

:)
Krásná práce. Vypadá měkoučký a sdílím názor, že na krku se chyby nepoznají.
Ale určitě stojí za to ho pečlivě usušit, protože po natažení je to úplně jiná liga.
Moc děkuji, že jsi se do toho taky pustila. Jsem skeptik a taková zájem jsem rozhodně nečekala.
Kája
PS: fotky na prostěradle jsou nejlepší, kde jinde šátek nafotit, že:)

majka řekl(a)...

děkuji :)
no když jsem koukala na ten hotový, tak mi přišlo, že to chtělo větší jehlice, ale třeba se to tím natažením vylepší...
co takhle zkusit všechny šátky dát dohromady? to by byla hezká podívaná, ale asi to bude trvat než budou všechny hotový....

Ajka řekl(a)...

Týý jo, fakt paráda! A možná si ho měla zkusit vyfotit venku:-))

majka řekl(a)...

Ajko,no třeba na to i dojde, ale aktuálně není čas v době, kdy je venku hezky - školu mám od tmy do tmy a tak jsem ráda, že nafotím při žárovce....

Marcela Nováková řekl(a)...

Krásný, určitě také pošlu fotku i Karolínce, já ho pletla poprvé z melíru, při osmém hrotu zjistila, že mi bude chybět vlna. 3la oupit jinou, pletu bílý znova, nyní v noci doplétám poslední řadu druhé části výzvy. Na to přidávání jsem moooc zvědavá, snad to zvládnu ,na kruhových pletu poprvé. Zdravím Marcela

majka řekl(a)...

tak jsem zvědavá, jak čistě býlí bude vypadat.... taky jsem nad takovou vlnou přemýšlela...
a přidávání jsem si trochu zjednodušila - na jehlici jsem si na začátek a konec těch prvních sedmi ok navlékla kancelářskou sponku - pak jsem nemusela počít a pracně hledat konec, jen jsem vždy za značkou upletla další tři oka a přesunula značku....

COSMO řekl(a)...

Můžu nějakou fotku sprostě ukradnout a dát k sobě?
Nebo se ještě chystáš na focení "v terénu":)

majka řekl(a)...

klidně si nějakou vyber- na focení v terénu asi nedojde :)
a odmazala jsem ti komentáře, protože jeden byl vložen třikrát....

COSMO řekl(a)...

Tak to byla jistě moje chyba:). Ale lepší víc, než vůbec:)
Jsem teď trochu vyjukaná z blížícího se začátku semestru. Jako bych si už nikdy neměla zaplést.
Jaký byl tvůj přechod do semestrového módu, šlo to?
Nebo šlo pletení stranou? To by mě velmi mrzelo:).
Kája

majka řekl(a)...

no pletení šlo stranou - v autobuse jsem ráda, že vydržím, ale aspoň na přednáškách se něco dá....no kromě šátku nic hotového....ale už vybírám něco dalšího....(nenáročný návod)

marcelinka řekl(a)...

Majko, moc se Ti povedl a máš originál, málokdo ví, že jsi něco udělala jinak, hezké odpoledne,
Marcela

korálky dnů řekl(a)...

Ahoj Majko, děkuji za komentář na mém blogu, díky němu jsem našla ten tvůj:-) Prosím o tykání - viz. můj úvod na blogu. I tvůj šátek je moc hezký:-) a vybrala jsi velmi zajímavý materiál. Osobně zpracovávám zbytky a tak pracuji z toho, co mám doma. Jdu okouknout tvé další příspěvky. Hezkou neděli. Ahoj Zuzana

majka řekl(a)...

děkuji :)
tykání beru na vědomí...
a vlnu jsem taky vybírala z domácích zásob...