sobota 8. února 2014

Pončo

Konečně nafoceno, ještě že dneska vykouklo to sluníčko...
Pleteno z Lanoro (80% mohér) a Maxi ? (100% bavlna) podle návodu DROPS - tedy původně...

po prvních pár centimetrech mi bylo jasné, že velikost neodpovídá, takže návod sloužil jen jako inspirace....

délka do pasu, knoflíky jsou dřevěné

a musela jsem hned dneska vyzkoušet.... protože mne moje první pončo moc nenadchlo (není nad svetr či vestu, které se nehnou....), rozloučila jsem se s ním a věnovala jako dárek - tak snad udělal radost :)


a teď přemýšlím, jestli bych nosila tohle....
PS: kolik tak normálně máte rozděláno věcí? 
já totiž aktuálně 6 a vymýšlím, co další začít....

6 komentářů:

COSMO řekl(a)...

Krásné, ta barva je úplně moje:)
A ty knoflíky, dřevěné jsou nejhezčí.
Zrovna jsem u babičky a mám s sebou 5 rozpletených věcí (jen pár, na dodělání:)...

majka řekl(a)...

jo z barvy jsem byla nadšená, ale nelíbilo se mi, že se pončo neustále posunuje a protože má rozparky na ruce, tak to přetáčení docela vadilo.... a já nevydržím chvilku v klidu, aby bylo jen na ozdobu :(

COSMO řekl(a)...

Ale to bych taky čekala, že se díky rozparkům nebude točit. Na mě se vždycky točí sukně:), to je malinko nepříjemné...:)
Nějakou fotku na těle?

majka řekl(a)...

se sukněmi problém nemám....
no fotku na sobě jsem smazal - jednak byla focená ještě při špatném světle a jednak jsem ještě nepřišla na to, jak se sama vyfotit - takže na té fotce nebylo moc vidět :)

jo a jsem ráda, že nejsem sama, kdo toho má spoustu rozdělaného a nedodělaného :)

Ajka řekl(a)...

Pončo supr!
A kolik toho mám momentálně rozděláno? Osm:-)))

majka řekl(a)...

tak to jsem ještě pozadu (pokud se počítá "jen" pletení a háčkování...)pokud se počítají všechny ruční práce, tak se nezastavím ani na čísle dvakrát tak velkém :)