pondělí 3. února 2014

Recyklace- co zajimavého jsem našla....

když nemůžu plést, tak aspoň uklízím v pc - objevila jsem spoustu obrázkových návodů uložených z facebooku... třeba se někomu jinému budou taky hodit...  a mě aspoň nebudou zabírat místo na hard disku...















































8 komentářů:

COSMO řekl(a)...

Ono všechno zlé je k něčemu dobré. Ale kdybych se já probírala návody, tak jsem z toho ještě více nešťastná.
Hned bych hledala, co bych mohla využít, co vylepšit a tak.).

majka řekl(a)...

no já zas vybírám co dřív dělat :)
a hlavně mažu to, co mám dvakrát....
třídám do složek - ani jsem nevěděla, co všechno mám uloženo....

COSMO řekl(a)...

:D
tak hlavně pak zazálohuj, to by bylo na zabití to smazat nebo přijít o notebook...

majka řekl(a)...

no spíš zálohuji online - co je tak ukládám do ravelry knihovny....
a jak vložit ikonku na web jsem nezjistila - tvrdilo mi, že je badget poškozený, tak nevím....

COSMO řekl(a)...

online zálohování je fajn.
Ikonka mi taky nešla, pak přišel brácha, udělal zázrak, a funguje:)

Ella řekl(a)...

Mas tady tolik krasnych inspiraci,doufam ze ti nebude vadit ze jsem si jich nekolik vytiskla.Ella

majka řekl(a)...

vadit mi to nebude - ony většinou nejsou původně moje....postupně jsem je sesbírala a rozhodla se je "nějak " dát dohromady.....

Anonymní řekl(a)...

Super nápady :)