čtvrtek 6. března 2014

Neflákám se

i když chodím do školy, stále stíhám "něco" vyrábět.
Akorát to moc nespěje ke zdárnému konci a tak jsem se rozhodla, že alespoň do Velikonoc nezačnu nic dalšího....no doufám, že to vydržím....


toto je tady již jednou zmiňovaná vesta - mám hotový zadní díl,teď ještě ten zbytek



jehlice jsou vlastní výroby - na tip Káji jsem vyrazila pro tyčku (Hornbach  90 cm  průměr 6mm 13kč) 
tenší neměli,jen silnější,ty byly dražší a já tak silné jehlice nepoužívám,tak jsem je nebrala....
a protože to není tyčka k rajčatům ani na ní není žádná drážka....

no a co se mi nepovedlo,tak aby jehlice byly všechny stejně dlouhé - něco je dáno mým nepřesným rozměřením zbytek ořezáváním....



co jsou zač ty ostatní fotky se dozvíte časem....

3 komentáře:

COSMO řekl(a)...

No už se těším na dokončené:). Jehlice jsou skvělé, ale tedy vážně nechápu, jak mohly vyjít každá jinak dlouhá:D.
Ale při pletení to je jedno... a poznáš si je:).
Přeji krásné pletení!
Kája

majka řekl(a)...

no hotovýh výrobků se jen tak nedočkáš....
a nestejně dlouhé jehlice jsou díky nepřesnému měření.... jedna měla být dlouhá 18,33cm a té nejkratší se mi nalomila špička při řezání tyčky....

COSMO řekl(a)...

:D
tak alespoň ať Ti vydrží předsevzetí nic nového nezačínat. To by mi nevydrželo ani do večera:)