sobota 22. března 2014

Neumíte čínsky?

Na četné žádosti doma jsem se rozhodla přeci jen začít něco nového ještě před velikonocemi....no aby to bylo tématické tam malou ovečku / beránka na výzdobu...
A tak jsem se pustila do vyhledávání na ravelry.
No vybrala jsem si podle obrázků hned několik :)


Opomněla jsem ale nastavit jazyk návodu, tak na tohoto krasavečka najdete návod v japonštině.

Tyto ovečky se mi líbí ještě víc, ale španělsky taky neumím....

Tak přemýšlím, jestli zkusím uháčkovat alespoň podle němčiny.
Pokud by jste věděli o nějakém hezkém (nejlépe srozumitelném) návodu na beránka/ovečku, budu za něj moc ráda....

4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Hmm, to nevím, ale ty jsi šikulka, máš krásné ovečky!

majka řekl(a)...

ovečky bohužel nejsou moje :( návodům nerozumím a z těch v angličtině jsem si nevybrala....

Fibre Woman řekl(a)...

Zde jsou dvě roztomilé ovečki v čestině:
http://www.ravelry.com/patterns/library/sheep-lucy-crochet-pattern
a
http://www.ravelry.com/patterns/library/0-948-shaun---lamb-with-loop-sts-in-baby-merino

majka řekl(a)...

Fibre Woman: moc děkuji tu od dropsu jsem už viděla, ale tu první ne a moc se mi líbí -děkuji :)