čtvrtek 20. března 2014

S ročním zpožděním....

Už je to víc jak rok (leden 2013) co v praktické ženě vyšel návod na hezkého medvídka.
Protože jsem v té době aktivně neháčkovala (háčkování se z různých důvodů dostalo do pozadí), tak jsem o tomto hezkém medvídkovi neměla ani ponětí....Až v létě jsem se k háčkování vrátila a hledala návod na médě - podle tohoto návodu jich je na webu spousty, ale návod již byl nedostupný....a tak mi trvalo dalšího půl roku než jsem se k návodu dostala...

teď už návod mám a jen začít...
vzala jsem si návod sebou do školy a přibrala klubko vlny (ráno je tma, tak tu první,která mi přišla pod ruku)
chvilku mi to trvalo, neměla jsem úplně ideální vlnu a tak méďa trošku přerostl ... kvůli skladnosti jsem neháčkovala barevné tričko,ale méďa dostane sundávací kabátek....


méďa je vysoký 55 cm


v sedě má jen 40 cm
na obličej jsem si vzala špatnou jehlu -moc mi to nešlo, 
do příště musím vymyslet něco lepšího na čumáček....



no a kvůli tomu, že je medvěd trochu přerostlý, jsem se vydala na nákupy
- dostatečně dlouhou jehlu jsem doma prostě nenašla....

no v galanterce jsem jiné neobjevila - na netu ale jsou od Prym, ty jsou dvakrát tak drahé, tak taky doufám, že jsou lepší (a asi je výhledově přidám ke své objednávce....)
jehla sice svůj úkol splnila, ale nechybělo mnoho a zlomila jsem ji hned napoprvé...



PS: plánuji ještě jednoho - světlejšího a i s pruhy :)

PPS: já jsem tak ráda, že se mi daří mít alespoň jeden příspěvek týdně....

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jsi šikulka:-))

COSMO řekl(a)...

je krásný, neskutečný mazel, už se těším na pruhovaného:)

majka řekl(a)...

děkuji