středa 12. března 2014

šálů není nikdy dost....

vytáhla jsem jarní bundu a zjistila, že postrádám tenký šátek,který by s ní ladil...
a tak jsem začala hledat a zkoušet....
první pokus byl neúspěšný (viz tady) tak jsem si našla něco jiného...

originální návod v angličtině najde zde
výsledná velikost dle aj návodu 18x150 cm ...
jedná se o můj první kreslený návod, tak kdybych měla někde chybu, tak mne, prosím, opravte :)



Nahodíme 39 ok.
upleteme 10 řad lícovým žerzejem -  líc hladce, rub obrace.
poté upleteme 15 řad dle schématu a následuje 10 řad lícovým žerzejem.
rubové řady ve schématu nejsou značeny, pletou se vždy obrace

 jsem naučená sejímat oka na konci řady a plést je až  na začátku další...
vzor zopakujte 13x - 13x schéma +14x  lícový žerzej



modré příze jsem ale neměla tolika tak jsem se rozhodla kombinovat...


no čeká mne pak pořádné zapošívání :)


pro změnu barvy jsem využívala řadu 1 a 13 ve schématu
hotovo ještě nemám...jsem v půlce....no ale návod vám sem dávám, když už pletu/píšu od začátku března....

2 komentáře:

COSMO řekl(a)...

Svatá pravda, šátků není nikdy dost. Moc na tyhle šály nejsem, ale některé na ravelry se mi i líbí:)
Ale už bych to přepočítávala na jiný tvar, to je ta moje obsese šátky...:)

majka řekl(a)...

tak protože chci šátky/šálky na krk a ne na ozdobu přes ramena, je mi tvar vcelku jedno....a tady jsem chtěla zlikvidovat tu tyrkysově modrou, která by na žádný jiný nevyšla :(