neděle 27. dubna 2014

Pruhovaný


další v mých "konečně"
blíží se konec semestru a tak snad bude na tvoření času víc - na prázdniny mám zatím velké plány.... uvidíme,co z toho bude....
abych nedělala dvakrát stejného medvěda, tak jsem si tohoto mírně upravila - má pohyblivou i hlavu a také získal proužky :)


"kloub" na pohyblivou hlavu jsem si vytvářela sama - kousek drátu a část mozaiky z IKEA


tady by mělo být vidět upevnění hlavy (překvapuje mne,že z foťáku mám horší fotky než z mobilu)
pro příště by to ale místo kousku mozaiky chtělo něco většiho, protože hlavička se kýve do všech stran a ne  pouze otáčí jak jak jsem chtěla :(   


méďa sám nestojí - musí se mu trošku pomoct....



prý má malou hlavičku oproti tělu....


a vypadá smutně

a abych nezapomněla medvídek měří ve stoje 35 cm a v sedě 23 cm


Co používáte na upevnění kloubů vy? Nějaké rady či tipy? 
Ruce a nohy přes knoflíky znám, jen docela bojuji s prošíváním skrz....

2 komentáře:

COSMO řekl(a)...

Ten je krásný, takový svěže jarní. Tenhle se mi snad líbí víc než ten první. I když ten byl zase takový zachumlávají.
No, jen tak dál. Takových krásných zbytečností není nikdy dost.
Tak úspěšný vstup do nového týdne,
Kája

Ajka řekl(a)...

Jé, ten je bezva, jako by měl svetr:-)
Ajka