neděle 29. června 2014

už nikdy více


zahlédla jsem na facebooku tento hezký rolák...
a tak jsem začala plést - byla to moje první zkušenost s vyplétáním a norským vzorem.... no což o to - hezké by to bylo, ale moje trpělivost na to zatím nestačí a tak jsem po dvou řadách vypárala :( (předtím jsem párala ještě několikrát, protože se mi stále nedařilo najít ten správný počet ok)

Máte nějaké rady či nápady, jak si vyplétání vzoru zjednodušit?  norský vzor mne láká stále, ale příště si vyberu něco jednoduššího.... asi hodně za dlouho :)

A když už jsem u těch dotazů -  když pletu do kruhu (placku), jak zajistím, aby dírka ve středu byla co nejmenší?



1 komentář:

Ajka řekl(a)...

Ráda bych poradila, ale norské vzory neumím a plést do kruhu taky ne:-)))
Ale co mě napadá, ty norské a jiné vzory, žakárové, se dají plést jednoduše, to se plete hladce obrace a oka se sejímají.... jestli chceš upletu vzoreček a dám na blog.
Jo a dneska jsem dala na blog článek jak vznikaly šnečí fotky:-))
Ajka