pátek 4. července 2014

Dárek

po zkouškovém jsem si udělala radost a koupila si dutinkovač.
hned jsem z něj musela "něco" vytvořit
dutinky jsem ručně motala jako malá, ale ta rychlost výroby se nedá srovnat....


a aby se mi rozložilo poštovné, koupila jsem si ještě sadu háčků - ve výsledku jsem platila celkově méně než kdybych si v galanterce koupila dutinkovač a ty dva háčky, které jsem potřebovala...

A pokud se povede, chtěla bych za prázdniny každým háčkem něco uháčkovat....

PS: Ajko, díky za radu k vyplétání vzorů - chápu,jak je to myšleno a vyzkouším :)

3 komentáře:

COSMO řekl(a)...

Už jsem se těšila na nějaký nafocený projekt:).
Dutinkovač je vostrá frajeřinka, ale mě stejně přijde rychlejší to uplést na jehlicích. A když je dobrá příze, tak se mi to i víc líbí. Ale to ze mě mluví i trochu závist...

majka řekl(a)...

tak nafocený projekt možná bude, ale protože na labuť jsem měla postup z knížky, nechtěla jsem to sem tahat....
jak se plete dutinka na jehlicích nevím, proto nemůžu porovnat rychlost.....

Ajka řekl(a)...

Majko nemáš zač:-)
Knížku na výrobky z dutinek mám doma, ale dutinkovač ne:-)))
Labuť je parádní!
Ajka