pondělí 14. července 2014

Každý pes jiná ves

Na zimu je třeba se řádně připravit a tak jsem se pustila do pletení ponožek....
Moje první jsem pletla na dvou jehlicích.
 Ani jsem nad nimi nestrávila moc času - možná díky tomu, že jsou na jehlicích číslo 6 :)



A hned jsem musela začít další - našla jsem známou, která umí plést současně dvě ponožky na kruhové jehlici. Jenže než jsme zrealizovali rychlokurz, paní si zlomila ruku.... já jsem ale netrpělivá a tak jsem se pustila do hledání na internetu, poskládala dohromady co se dalo a už motám :)


Pokud by jste chtěl někdo vyzkoušet, vycházela jsem z tohoto a tohoto návodu.  Jo a tady je postup téměř stejný, jen ty jehlice potřebujete dvě....



a protože šílenství z barevných kuliček se nevyhnulo ani mě, tak odkládám jehlice a jdu sbírat a zpracovávat...



4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jojo, na tlustých jehlicích se plete nejlíp:-))) A ty Tvoje ponožky by mi ladily ke svetru, mám přesně takový modrobílý:-)))

majka řekl(a)...

pletení by bylo super a ponožky nedám - no minimálně by nepasovaly, protože jsou ve velké pánské velikosti :)

COSMO řekl(a)...

Jehlice číslo šest...závist. Krásné ponožky!

majka řekl(a)...

s tak velkými jehlicemi jsem okoukala od tebe :) a tyto jsou dokonce vlastní výroby :)