pátek 26. září 2014

prý bude krutá

O čem je řeč? No přeci o blížící se zimě....
Oficiální předpovědi se ještě dlouho nedočkáme, ale pranostik je spousta.
Cibuli jsem pod spoustou slupek letos málem nenašla, zato hříbků bylo nepočítaně - hned při druhé návštěvě lesa byl vydán zákaz sbírat cokoliv jiného než praváky....
Tento týden kousek za zahradou nám pobíhala liška....

Ozve-li se v září hrom, bude v zimě zavát každý strom.

Podzimek bohatý na mlhu věští v zimě mnoho sněhu.

Moc hub srpnových, moc vánic sněhových.

Po svatém Matouši čepici na uši.

Sv. Matouše bylo už v neděli a tak jsem si musela něco nového na uši připravit.... loňský model jsem vypárala a z té vlny udělala nákrčník dle fizule, jen trošku kratší - 60 cm se mi zdálo opravdu moc....


A co vy? Těšíte se už na zimu?

dokončila jsem stokrát párané rukavice....

nakonec jsou doháčkované a ještě přidán knoflík s poutkem.... 
 abych se ve škole nenudila :)

 a ještě jeden podzimní model - šála pletená na rukách....

3 komentáře:

COSMO řekl(a)...

já jsem tedy slyšela, že na vánoce má být 17 stupňů:D ale nepamatuji se, kdo mi to řekl (a občas mluvím se psy... tak to nemusí být zcela směrodatné:).

Ta klopa je přišitá? To by mě nenapadlo...:)

Taky musím začít zateplovat. Jen dotáhnout vlnu na kolej (ale jsou důležitější věci- sklenice, misky, sůl...).

Užívej víkend!
Kája

Ajka řekl(a)...

Koukám že se na tu krutou zimu připravuješ:-))

majka řekl(a)...

Kájo, klopa není přišitá - na rukavici byla pletená jedna řada obrace a z té se pak nahodili oka na pevnou část klopy....

a náš pes už taky čeká zimu - opouští letní srst, což normálně dělá tak v listopadu :)

no necháme se překvapit, jaká zima bude....