neděle 25. ledna 2015

Prázdniny

Konečně je zkouškové za mnou... do státnic mi chybí absolvovat poslední předmět v letňáku.... sice bude spousta času. který nebudu muset trávit ve škole, ale ta diplomka - škoda mluvit...

Pomalu začínám přemýšlet nad tím, co po škole a nebo s troškou více času .... jedním z nápadů je založit si vlastní obchůdek např. na fléru - rady, tipy a zkušenosti uvítám :)

Protože po ten celkem dlouhý čas, co o mě nebylo slyšet, jsem nezahálela, chtěla bych doplnit fotky s odkazy na návod.... ideálně i aktualizovat ravelry, které naprosto zanedbávám....

Docela ráda bych letos dokončila převážnou většinu rozdělaných věcí, trošku zlikvidovala syslírnu a naučila se šít....

Nechci toho málo, co?


za hotové zkoušky se musím odměnit :)
ač se to nezdá neutratila jsem všechny své úspory 



tento méďa vznikl jako vánoční dárek


učila jsem háčkovat jednu krátce náctiletou slečnu - protože lehce nestíhala, dokončovala jsem já....





od Ježíška všichni dostali ponožky.... ani jsem nestíhala balit natož fotit, tak jen pár....


co dokáže bílá a černá - základ je stejný...nevypadá to, co?



protože dlouho nesněžilo, pořídila jsem si trošku jiného sněhuláka....


návod najdete zde


5 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Šikulka jsi:-)
Na Flér potřebuješ živnostenský list.

majka řekl(a)...

Ajko, díky
podmínky jsem ještě nečetla, tak dík za upozornění....

Ajka řekl(a)...

V podmínkách to nenajdeš. Když budeš prodávat bez ŽL, podmínky Fléru neporušíš, ale FÚ se to líbit nebude:-) Prodej v internetovém obchůdku nespadá do příležitostných příjmů.

majka řekl(a)...

nedošlo mi, že to myslíš takhle....
zákony nemám detailně nastudované, ale mám dojem, že můžeš prodávat vše, co nebylo vyrobeno za účelem zisku a případně jednorázově i za účelem zisku - což prý první vystavení i na fleru není.... no nevím, budu se na to muset detailně kouknout....

Ajka řekl(a)...

První vystavení by se tak dalo brát, ale jak prodáš a vystavuješ další a další, to už by neprošlo. Živnosťák si teď vyběhávám, tak jsem trochu v obraze:-))