čtvrtek 26. března 2015

Zbytky

Ozývám se po delší době, abych splnila jeden rest - nějak na to psaní teď není čas a chuť, ale fotky mám, tak to třeba někdy doplním :)

Na facebooku se objevila diskuze o kožence a k ní i odkaz na  http://www.kampet-shop.cz/ . Kromě klasické metráže mají i balíky zbytků 2kg za 169 Kč. Tak jsem se odhodlala je objednat s líbila zhodnocení. Tady je.

První co se mi moc nelíbilo, je lehce dražší poštovné a vůbec nenabízí dopravu českou poštou (možná jen pro mou hmotnější objednávku). Takže,abych trošku ušetřila, platila jsem přes účet a dodání se trošku protáhlo - balík přišel až 14 den po objednání.

Objednávala jsem i balík tkaniny RINS, což má být voděodpudivá tkanina - mě připomíná kočárkovinu.

To je ona - celý 2 kg balík - docela časté jsou dlouhé pruhy široké 6-10 cm, zbytek pak jsou různě velké obdélníky či mnohoúhelníky :)
Největší obdélník  má 40 x 33 cm. Barvy jsou namíchané, ale na mne je v tomto balíku až moc zelené a růžové.

 Detailní obrazék - zužitkovat půjde vše a ta kytičkovaná látka má něco málo přes 20 x 30 cm (není to ideální obdélník).

A teď už ke kožence - tam by jste pro změnu zelenou lupou hledali :)
Barvy moc neodpovídají, to v pravo dole jsou 3 odstíny červené a v pravo nahoře 4 odstíny oranžové (lososová, tělová a ani nevím jaká :) )
Také zbytky mají trošku jiný charakter - většinou obdélníky, všechny přibližně stejně velké. Jsou ale menší než z tkaniny RINS - cca 20 x 30 je max.
Na obrázku je metr rozvinutý na 25 cm.


Kromě látek látek mají v nabídce i velké množství kovové a plastové galanterie, dle mne za přijatelné ceny, ale právě díky poštovnému se asi nevyplatí brát malé množství  (tedy pokud neposílají drobné věci jen jako cenné psaní, což jsem nezkoušela). 


A celkové zhodnocení? Příště objednávám znovu, zbytky jsou pěkné a za tu cenu se vyplatí.... Akorát již budu počítat z delší dodací lhůtou.

3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Tak to byl dobrý nákup:-)

majka řekl(a)...

to tedy byl :)
a některé kousky už jsou nastříhané a našpendlené....

Mon Micu řekl(a)...

Skvělý komentář, děkuji, alespoň mám představu. Jen jsem chtěla doplnit, že ti, co jsou kolem Frýdku-Místku, si můžou nechat poslat zboží do jejich prodejny ;o))