čtvrtek 18. června 2015

Na šperky

Když už jsem v tom uklízení, objevila jsem jeden starší nedokončený návod...tak třeba se bude někomu hodit :)

Co potřebujeme - barbie či jinou panenku,lepící pásku a fášek, lahvičku jako stojánek,kousek drátu a látky








Nejprve panenku omotáme fáškem, následně fášek oblepíme ještě lepící páskou








Na zádech pak krunýř kolem panenky rozstřihněte - jak je vidět, oddělala jsem panence hlavu,aby se mi její vlasy do práce zbytečně nemotaly



Krunýř sundáme a v místě nastřižení opět slepíme,zalepíme také další otvory v místě rukou a hlavy



uměle jsem ke krunýři přidělala vyšší krk




vezmeme si kousek úpletu v barvě,ve které chceme mít potaženou kostru stojánku a sešijeme na tunel, v horní části pak sestřihneme a vypasujeme panence na míru  - měřila jsem přímo na kostře, sundala a pak teprve šila... tím že úplet je pružný, nebyl problém v opakovaném sundávání a nasazování  - pokud máte kostru měkčí přejděte napřed k výrobě stojánku a ke zkoušení potahu těla se vraťte




jako stojánek na který je kostra připevněna slouží lahvička od léků - je možno použít cokoliv,co bude mít stejný horní průměr jako tělo panenky v dolní části (na konci naší obmotávané kostry)
Před  nasazením kostry na lahvičku je třeba kostru vycpat např. novinovým papírem a pak lepící páskou spojit obě části dohromady.

Skleničku je možné nahradit tyčkou ukončenou plochým stojánkem



Téměř poslední část - z drátku je třeba vytvarovat háčky, které budou sloužit jako věšáčky na šperky, tyto háčky patří zabodnout do otvoru krku a přilepit 






a už zbývá jen dozdobit stojánek šaty- to již přenechám na vaší fantazii, alespoň fotkami dokumentovaný můj výtvor










Žádné komentáře: