sobota 4. července 2015

Přidáte se ?

Při brouzdání po netu jsem na jednom blogu objevila "hru" a nebo spíše nápad, jak zredukovat naše syslírny.

Mě se líbí a tak se přidávám. Inventuru dělat nebudu (ani by se mi vše na jednu fotku nevešlo) ale přece jen za jakoukoliv formu redukce tvořivého materiálu budu ráda...


jen stručně pravidla:

  • začínám se stavem 0 bodů
  • za zužitkování (darování, likvidace...) 50 g příze si přičti 1 bod - při zpracování ale až za úplně dokončenou věc! včetně zapošití konců!!
  • pokud hotová věc opustí tvoji domácnost (tzn. že o ni nebudeš nijak pečovat - třeba prát) přičti si 1 bod

  • za získané 5 bodů si můžeš do své domácnosti přinést (koupě/dar/cokoliv) 50 g příze.





No už se vidím, jak budu odmítat tu darovanou přízi :)

2 komentáře:

Marcela Mrázková řekl(a)...

Taky jsem o této hře četla. Naštěstí se to týká jen příze. Já-začínající šička zatím syslím látky a promýšlím velké plány, co všechno ušiju- a nic mě neomezuje!(mimo financí samozřejmě!)

majka řekl(a)...

jo to já k přízím syslím i látky :) ale už mi to začalo mírně přerůstat přes hlavu,takže některé přebytky jsem prodala či věnovala jiným