úterý 25. srpna 2015

100

Ani se mi nechce zdát, že jsem za uplynulé 2 roky zveřejnila rovnou stovku příspěvků.

Na oslavy bude čas zítra a tak na dnešek zbývá zamyšlení. Výhledově mne čeká pár změn (o tom až někdy příště) a nejspíše to přinese i změny na blogu. Jaké, to máte možnost ovlivnit i vy. Proto prosím každého, kdo se přelouská mými úvahami, aby pod příspěvek napsal alespoň přečteno a pokud chce, tak i to, co se mu na blogu líbí, nelíbí či co mu zde chybí...

těším se na vaše komentáře :)

4 komentáře:

Alena řekl(a)...

100 je krásné číslo a dva roky, pěkné období.
Taky občas uvažuji jak vylepšit svůj blog, jestli mám něco měnit a co ještě přidat.
Jsem zvědavá na tvé změny.

kecka zpod komonca řekl(a)...

velká gratulace ke stovce, úctyhodné číslo. a se změnami držím pěsti, já jsem stále nespokojená

Marcela Mrázková řekl(a)...

Gratuluju k první stovce. A co vylepšit? Určitě víc příspěvků, ať máme co číst. Já se za 8 měsíců blogových příspěvků dopracovala k číslu 56 a mám pocit, že to strašně flákám....

majka řekl(a)...

díky za gratulace, jak to tak čtu, tak se vám mé změny asi nebudou líbit - příspěvků nejspíš nepřibude :( jedině že bych si z blogu udělala deník a mimo tvoření jste četli i mé romány občas nedávající smysl :)