středa 26. srpna 2015

Narozeninová giveaway

Dnes jsou to přesně 2 roky od zveřejnění prvního příspěvku na mém blogu. Proto jsem si pro vás něco připravila ( tedy alespoň jsem chtěla).

Můžete si zasoutěžit o háčkovaný šátek granny square (návod).  Barevně odpovídá spíše té dolní fotce. A nebyla bych to já, kdybych měla vše připravené na čas. Takže šátku chybí zakončovací řada s okrajem. Aktuální rozměr je na délku 85 cm a v nejširším místě 42 cm.
Kdo má zájem zkusit štěstí, zanechte v komentářích svůj email (do 12.9.2015) a s výhercem se poté domluvím, zdali chce šátek v aktuálním rozměru či zvětšit.

Sdílení příspěvku na vašich blogech není podmínkou, ale klidně o giveaway můžete dát vědět dál :)




3 komentáře:

Marcela Mrázková řekl(a)...

Tak já se teda hlásím jako první.
incomplette@seznam.cz

Onehdy jsem se dala do řeči s prodavačkou v sekáči a ta mi jen potvrdila, že šátků a šálů nemá žena NIKDY dostatek. A ta by to měla teda vědět, si myslím!

majka řekl(a)...

Marci, píšu si. A zatím to vypadá,že ani nebudu muset losovat :D

Marcela Mrázková řekl(a)...

Vydrž, on se někdo přidá.