neděle 13. září 2015

Dárková

Výhercem šátku z narozeninové giveaway se stává Marcelka. Gratuluji a píšu email, aby jsme se dohodli na podrobnostech....

Přemýšlím co na giveaway bylo špatně, ta nízká účast mne mrzí.

Ale zpět na pozitivnější notu, dorazil mi baliček z letní výměny pořádané Radkou. Dárek pro mne vytvářela Jitka, která svůj blog nemá, ale prý se ráda kochá krásou, kterou se chlubí jiní.

Jitko moc se omlouvám za průtahy spojené se zveřejněním dárečku, ale nespolupracuje se mnou technika.... když už najdu chvilku abych dárečky, ze kterých mám velkou radost, nafotila, nefunguje foťák je vybitá baterie či aktuálně odešla karta s uloženými fotkami :( Takže snad se s technikou skamarádím a vše bude jak má....

1 komentář:

Marcela Mrázková řekl(a)...

Popravdě-mě ta nízká účast zase až tak nemrzí....:-) Ale reklamu u sebe na blogu jsem ti dělala, to zase jo!