pondělí 1. února 2016

Loučení

Zkusit se má vše a tak jsem si jako dárek k promoci vysnila pletací stroj - žádnou novotu,ale hezky starou dopletu - jednolůžkovou. To bylo už skoro před půl rokem.
Jak to vypadá dnes? Snažila jsem se plést asi 2x úspěch mizivý - nejde mi to a nejde a tak dopleta leží v kufru opuštěná a osamělá. Nějak to není technika pro mne. A tak pletací stroj posílám dál. Pokud by někoho lákalo vyzkoušet tak trochu jiný druh pletení koukněte na aukro (případně nechte v komentářích na sebe email).





3 komentáře:

Alena řekl(a)...

Tak před 30 lety jsem na dopletě pletla. Nebyla jsem žádný odborník.

evulekotule řekl(a)...

Majko, hlásila jste se mi na mém blogu jako testovací pletařka na návod na čepici. ávod je hotov. Prosím napsala byste mi email na adresu evulekotule zavináč seznam. cz a já Vám návod pošlu.

barvinek řekl(a)...

Tak pletecí stroj mám už takových dobrých 12 let ve sklepě. Dostala jsem ho od babičky, která na něm asi někdy pletla, ale já si to nepamatuji. Do dneška jsem nenašla čas ho vyzkoušet. Tak trpělivě čeká na vhodnou chvíli. Snad o prázdninách se na to konečně dostanu.