pátek 9. prosince 2016

Krásný advent přeji

v poslední době přichází stále více podnětů k tomu vrátit se na blog.

  • Blogger upravil svůj vzhled a tak kdykoliv chci přečíst si vaše články, nabízí mi v prvé řadě nový příspěvek na blog
  • chtěla bych vám popřát krásné prožití hektického adventu

  • po psaní se mi občas stýská, obzvláště proto, že nevím moc o vás čtenářích

  • a konečně důvod poslední - tento rozhovor: <iframe src="http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3759269/embedded" scrolling="no" style="border:none;height:160px;width:100%;overflow:hidden"></iframe>
ač školní inspektor, tak mi pan Zatloukal mluví z duše. 
Děti se zhoršují a to dle mne hlavně proto, že neumí přemýšlet, nechtějí přemýšlet. 
A vlastně nechtějí dělat nic, takže ani ty pokusy je nezajímají.

Učit se neumí, nač by se vůbec učili, když se všechno dá najít na internetu. 

A nejčastější otázky? 
Proč se to mám učit? 
K čemu mi to bude?
A musím to dělat?




Žádné komentáře: